Skip to content

Akcija za bolju Hrvatsku

Menu
Menu

Kako poboljšati pozivni centar za korisnike

Posted on 29 siječnja, 2023 by Admin

Danas kada je online prodaja doživjela pravi boom (posebice tijekom i zbog velikog utjecaja pandemije covid19), pozivni centar je postao najbitniji element uspješnih tvrtki.

Kako poboljšati pozivni centar za korisnike

Jednom kad tvrtka uloži u pokretanje i razvoj tako da ima jako dobar pozivni centar, druga bitna stavka su ljudi koji u njemu rade. Stoga ne čudi što je jedno od ključnih pitanja na koje ljudski potencijali danas trebaju dati odgovor kad je u pitanju zapošljavanje osoba u pozivni centar – kako biti dobar agent u takvom centru?

Da biste bili dobar agent i da vam pozivni centar bude ugodno radno okruženje, morate biti odličan aktivan slušatelj. Najvažniji dio posla agenta je razumjeti što korisnik želi kako biste mogli pronaći odgovarajuće rješenje za njihov problem. Uz to, morat ćete biti strpljivi, imati debelu kožu (nemojte stvari shvaćati osobno jer klijenti mogu biti frustrirani i iskaliti svoj bijes na vama), imati brzu daktilografiju, analitičku vještinu i biti potkovani tehnikom. Pomaže i poznavanje više jezika.

 

Iduće bitno pitanje kad se postavlja pozivni centar jest kako povezati aplikaciju pozivnog centra sa službom za pomoć u LiveAgentu?

LiveAgent već ima pozivni centar koji je ugrađen. Zahvaljujući ovoj kombinaciji, konfiguracija i korištenje su jednostavni. Ako ste već izradili račun, na nadzornoj ploči pronaći ćete opciju postavljanja. Povežite svoje uređaje, dodajte telefonske brojeve i također dodajte gumb pozivnog centra na svoju web stranicu. Trebat će vam nekoliko minuta.

Još jedna stvar koja to može poboljšati je zapošljavanje više agenata koji će voditi računa o telefonskim pozivima i obučavanje agenata u skladu s njihovim područjem stručnosti.

Nedavno smo dobili u redakciju pitanje pruža li LiveAgent softver za kontakt centar? LiveAgent je prvenstveno sam po sebi softver za kontakt centar. Nudi višekanalna rješenja za službe za pomoć. Nudi značajke kao što su podrška za telefonske pozive, poštanske sandučiće, razgovore i društvene mreže. Pruža niz pogodnosti koje omogućuju bolji kontakt s klijentom što će vaš pozivni centar učiniti produktivnim i modernim.

Kategorije

  • Aloe vera
  • Dolce gusto
  • Ekstenzije trepavica
  • Estetska kirurgija
  • Izrada majica
  • Muški satovi
  • Oblikovanje obrva
  • Operacija nosa
  • Pozivni centar
  • Remeni za satove
  • Satovi
  • Sjenila Istra
  • Tuš kabine
  • Uredske stolice
  • Ženski sat
  • Zubne navlake

Oznake

švicarski satovi aloe vera biljka aloe vere Breitling dobar pozivnicentar dolce gusto ekstenzije trepavica estetska kirurgija estetski zahvat hotel komedija kava kavne kapsule kavne kapsule dolce gusto korisniki pozivnega centra kronograf kvalitetna uredska stolica lijepe trepavice ljekovitost aloe vere luksuzni hoteli priče majice moderan pozivni centar muški satovi neophoden estetski zahvat nesreća oblikovanje obrva pozivni centar putovanja i tehnologija remeni za satove remen za sat ručni sat ručni satovi sjenila Sjenila Istra stolice suncobrani tehnološki izazovi trepavice tuš kabina avantura uredska stolica uredske stolice zaštita od sunca zdrava aloe vera zubar zubne navlake ženski satovi
©2025 Akcija za bolju Hrvatsku | Built using WordPress and Responsive Blogily theme by Superb